Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Ολιγομελή και ομοιογενή τμήματα
Το πρώτο και βασικότερο μέλημά μας είναι οι μαθητές να έχουν παρόμοιο γνωστικό επίπεδο για την καλύτερη διεξαγωγή του μαθήματος και την πρόοδο των εκπαιδευόμενων με ανάλογο ρυθμό.
Η ολιγομέλεια και ομοιογένεια των τμημάτων μας οδηγούν στην καλύτερη δυνατή συνεργασία μεταξύ των μαθητών, διευκολύνοντας την ομαλή και εποικοδομητική διδασκαλία.
Εργαζόμαστε σταθερά και αδιάκοπα για την κάλυψη των κενών προηγούμενων χρόνων και την διασαφήνιση των εννοιών μέσω παραγωγικού και γόνιμου διαλόγου.
Η πολύχρονη εμπειρία μας, μας επιτρέπει να διαπιστώνουμε τις δυσκολίες του κάθε μαθητή, να επεξηγούμε τις απορίες του και να τον βοηθάμε να αφομοιώσει και να εμπεδώσει το σύνολο της διδακτέας ύλης.
Εύχρηστη και λειτουργική, η μεθοδολογία ασκήσεων συστηματοποιεί και ενισχύει την κατανόηση της εξεταζόμενης ύλης.
Εμπλουτισμένη με υποδειγματικά λυμένα θέματα, ερμηνευτικά σχόλια και εμπεριστατωμένη αιτιολόγηση επιτρέπει στους μαθητές μας να επιλύουν μεγάλο αριθμό ασκήσεων στον ελάχιστο δυνατό χρόνο.
Δίνουμε ιδιαίτερη βάση στην έγκαιρη ολοκλήρωση της ύλης, καθώς προσφέρει σε εμάς και τους μαθητές μας το απαραίτητο χρονικό περιθώριο για επαναλήψεις.
Συνεχείς και ποιοτικές, οι συστηματικές επαναλήψεις συμβάλλουν στην αποτελεσματική προετοιμασία για τις εξετάσεις και στη δραστική μείωση του άγχους των μαθητών.
Βασισμένοι στην πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία μας, δημιουργήσαμε ένα οργανωμένο πρόγραμμα αξιολόγησης μέσω προσομοιωτικών διαγωνισμάτων που διατρέχουν όλη την ύλη.
Ανά τακτά χρονικά διαστήματα, οι μαθητές μας εξοικειώνονται με τις συνθήκες των εξετάσεων και μαθαίνουν να οργανώνουν αποτελεσματικά το χρόνο που τους δίνεται.
Μετά το τέλος κάθε κύκλου αξιολόγησης που απαιτεί καλή γνώση και προετοιμασία, εργαζόμαστε μαζί με τους μαθητές μας για όποιες ελλείψεις ή δυσκολίες αντιμετώπισαν.
Οι δεξιότητες κριτικής σκέψης είναι σημαντικές για τη γνωστική και ακαδημαϊκή πρόοδο των μαθητών μας.
Σαν καθηγητές ενθαρρύνουμε τις ερωτήσεις, την έκφραση αποριών και εξετάζουμε εναλλακτικές επεξηγήσεις και λύσεις.
Μέσω ερωτήσεων κλειστού τύπου, όπως Σ-Λ και πολλαπλής επιλογής, αποτρέπουμε τη στείρα απομνημόνευση της γνώσης και ενισχύουμε τις ικανότητες ανάλυσης, σύγκρισης και σύνθεσης των μαθητών μας.